Jestem nauczycielem dyplomowanym, dyplomowanym logopedą, neurologopedą. Zajmuję się terapią logopedyczną dzieci z różnymi zaburzeniami mowy w tym:
opóźnionym i nieharmonijnym rozwojem mowy
niedokształceniem mowy o typie afazji
niepłynnością mowy dzieci w wieku przedszkolnym
terapią wad wymowy
zaburzeniami komunikacji związanych ze spektrum autyzmu i z Zespołem Aspergera.
Jestem absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie (pedagogika), Uniwersytetu Śląskiego (logopedia) oraz Uniwersytetu Wrocławskiego (neurologopedia). Brałam udział w wielu szkoleniach z zakresu diagnozy i terapii zaburzeń mowy. Nadal wzbogacam swoją wiedzę i umiejętności. W swojej codziennej praktyce logopedycznej zajmuję się przede wszystkim diagnozą i wspomaganiem rozwoju dzieci z trudnościami w komunikowaniu się. W terapii logopedycznej wykorzystuję również elementy nauki czytania metodą sylabową.
Doświadczenia logopedyczne zbierałam w niepublicznym zespole opieki zdrowotnej, fundacji dla Dzieci z Zespołem Downa „Szansa” oraz w przedszkolu. Obecnie pracuję w szkole podstawowej oraz w publicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej.
Jestem psychologiem, surdopedagogiem, nauczycielem dyplomowanym, absolwentką Uniwersytetu Śląskiego. Posiadam kwalifikacje do wspierania rozwoju i edukacji dzieci autystycznych, z Zespołem Aspergera.
Umiejętności zawodowe zdobywałam w krakowskim Instytucie Psychoterapii Integratywnej, Polskim Instytucie Ericksonowskim. Ukończyłam szkolenie w zakresie psychoterapii krótkoterminowej, psychoterapii zaburzeń lękowych dzieci i osób dorosłych, terapii rodzin. Nieustannie poszukuje inicjatyw zapewniających osobisty i zawodowy rozwój. Obecnie jestem w trakcie szkolenia w Centrum Terapii Behawioralno-Poznawczej w Warszawie, oraz studiuję psychoterapię systemową zintegrowaną z psychodynamiczną w Krakowie.
Posiadam certyfikat uprawniający do prowadzenia zajęć w ramach TUS (Trening Kompetencji Społecznych), oraz uprawnienia diagnostyczne do oceny Inteligencji Skalą Stanford - Binet 5.
Doświadczenie zdobywałam pracując w przedszkolach publicznych i niepublicznych, oraz w placówkach wspierających rozwój dzieci. Współpracowałam z „Centrum Diagnostyki i Terapii – In Corpore” w Katowicach oraz z „Persevere – Centrum Wspomagania Rozwoju”, oraz w poradni psychologiczno - pedagogicznej.
Od 2019 r. prowadzę prywatną praktykę w Centrum Terapii I Rozwoju Dziecka gdzie zajmuję się poradnictwem wychowawczym dla rodziców, diagnozą psychologiczną, psychoterapią dzieci do 16 roku życia. Pracuję w Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej nr 2 w Katowicach. Swoją pracę terapeutyczną poddaję systematycznej superwizji.
Jestem nauczycielem wychowania przedszkolnego, certyfikowanym Trenerem Umiejętności Społecznych, Terapeutą ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia oraz trenerem grafomotoryki, posiadam stopień nauczyciela dyplomowanego. Jestem absolwentką Wyższej Szkoły Edukacji Wczesnoszkolnej w Mysłowicach (kierunek: pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna z logopedią szkolną) oraz Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego (kierunek: pedagogika oraz niedostosowanie społeczne). Ukończyłam studia podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki na Wydziale Psychologii i Pedagogiki Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. W mojej pracy skupiam się na zachęcaniu dzieci do samodzielnego odkrywania swojego potencjału, swoich emocji, otaczającego nas świata. Bazuję na dziecięcej, nieustannej, naturalnej potrzebie zabawy i tworzenia. Jestem szczęśliwą i nieco zabieganą mamą Niny:)
Nasze Centrum to:
Diagnoza i terapia Logopedyczna
Diagnoza i terapia psychologiczna
DIAGNOZA I TERAPIA PEDAGOGICZNA
Zajęcia indywidualne i grupowe
Warsztaty dla rodziców
Wspomaganie rodziców w problemach wychowawczych
TUS - TRENING UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH DLA DZIECI
Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Śląskim, w ramach wymian studenckich studiowała również na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Université Paul Verlaine w Metz we Francji. Studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka ukończyła również na Uniwersytecie Śląskim. Swoją wiedzę i umiejętności w zakresie diagnozy i terapii dzieci oraz wsparcia rodziny systematycznie rozwija na kursach i szkoleniach organizowanych między innymi przez Pracownię Testów Psychologicznych i Pedagogicznych w Gdańsku, Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie, Instytut Matki i Dziecka w Warszawie oraz Fundację Dajemy Dzieciom Siłę.
W Centrum Terapii i Rozwoju Dziecka prowadzi konsultacje psychologiczne, wspiera rodziców w procesie wychowania, pomaga rodzinom i dzieciom z trudnościami emocjonalnymi i rozwojowymi.